loading...
پاتوق سرا | سرگرمی و تفریحی | دانلود رمان و کتاب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
راهنمای خرید دفتر مارک کلیپس و محصولات تحریر کلیپس و جامدادی فلزی 0 2 ttmfancy
تابلو چلنیوم الماسی چیست و قیمت آن چگونه تعیین می گردد؟ 0 33 namasign
ترس کودکان از اصلاح در ارایشگاه عوامل و راهکارها 0 36 titohaircut
معرفی خصوصیات یک لوگو شرکتی برتر 0 42 gilmovie
خصوصیات یک لوگو شرکتی برتر 0 42 gilmovie
چالش های سئو در شهر اصفهان و راهکارهای مقابله با آن 0 56 gilmovie
راهکارها و روش‌های تعیین قیمت دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی: چگونگی ارزیابی هزینه 0 66 gilmovie
ساخت و طراحی پکیج تصفیه فاضلاب 0 63 gilmovie
ارتقای بهداشت عمومی با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی: روش‌ها، فواید و چالش‌ها 0 68 gilmovie
راهنمای تعمیر پکیج دیواری 0 118 gilmovie
روش های تعمیرات داکت اسپلیت 0 61 gilmovie
استفاده از پکیج‌های دیواری برای زیبایی و حفاظت از دیوارها 0 63 gilmovie
انواع خدمات لوله بازکنی 0 58 gilmovie
قیمت پکیج تصفیه فاضلاب ویلا 0 69 gilmovie
نحوه تعیین قیمت پکیج تصفیه فاضلاب کارواش: راهنمایی برای صاحبان کارواش ها 0 79 gilmovie
پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان 0 70 gilmovie
پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع مسکونی: راهکاری سودمند برای حفظ محیط زیست 0 86 gilmovie
تصفیه فاضلاب کشتارگاه 0 71 gilmovie
بررسی قیمت پکیج تصفیه فاضلاب خانگی 0 79 gilmovie
چگونه نقره اصل و بدل را تشخیص دهیم؟ 0 105 janaaa
رسول رادی بازدید : 485 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Into the Dark برای PC

 

Into the Dark دانلود بازی Into the Dark برای PC

Into the Dark – این بازی شما را به اعماق ترس و دلهره به همراه تاریکی خواهد برد ، دنیا به جهنم تبدیل شده و مردم به زامبی تبدیل شده اند . چگونه خود را نجات خواهید داد؟ بازی تنها در تاریکی ترس را در عمق وجود شما خواهد کاشت و شما را به لرزه خواهد آورد . Into the Dark یکی از زیباترین بازیهای سبک اکشن اول شخص است که توانسته با تلفیق زمینه های ترس و ماجراجویی یک عنوان بسیار ارزشمند را در دنیای بازیهای رایانه ای تولید کند . عنوانی که ارزش تجربه را خواهد داشت .د استان بازی Into the Dark که توانسته برنده جایزه شود با فضاسازی بسیار عالی که در بازی صورت میگیرد به اوج خود می رسد . رنگهایی که برای فضاسازی استفاده شده بسیار تیره هستند و به خوبی حس ترس را به بازیباز القا می کند . با این همه بازی Into the Dark درون مایه هایی از سبک نقش آفرینی را هم درون خود جای داده و در این بازی با ۱۶ مرحله مختلف روبرو خواهید شد که همه به خوبی طراحی شدند و در القای وحشت به گیمر بسیار عالی عمل شده است .  

Into the Dark-SKIDROW | 3.1 GB 

رسول رادی بازدید : 480 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC

Agricultural Simulator 2013 دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC

Agricultural Simulator 2013 – سری جدید بازی های شبیه سازی کشاورزی به تازگی منتشر شده است که توسعه های فراوانی نسبت به نسخه قبلی در آن مشاهده می شود. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز مسئولیت کارهای روزانه یک زمین کشاورزی را بر عهده می گیرید که عبارتند از تولید غذا و ساخت منابع اکولوژیک. زمین های زراعی باید همیشه خوب نگه داری شوند و حیوانات مزرعه نیز باید به وبی مراقبت شوند. زمین بازی کاملا داینامیک بوده و کل بازی بسیار واقع گرایانه تر از نسخه های قبلی شده است. کشاورزان باید با دقت سرمایه گذاری کنند و روش مصرف بودجه خود را نیز کنترل کنند تا قیمت ها و صورت حساب ها از حد مجاز تجاوز نکند. برای تشخیص سود مالی نیاز به تکنیک های خاصی دارید.

Agricultural Simulator 2013-SKIDROW | 1.2 GB 

رسول رادی بازدید : 602 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی FlyN برای PC

 

FlyN دانلود بازی FlyN برای PC

FlyN اگر بازی معروف و جالب Botanicula را تجربه کرده باشید حتما از این بازی نیز لذت خواهید برد زیرا این بازی در واقع می توان گفت نسخه دوم Botanicula است ، بازی روند نگهبانی از ۴ درخت مشهور توسط یک کرم کوچک را دارد و شما در بازی با عمق بالا در یک درخت گشت می زنید و هر جا که باعث آسیب شده است را ترمیم می کنید ، سازنده بازی اعقاد دارد که این بازی یک نسخه تمام عیار از این سبک و مناسب برای همه سنین می باشد و گیم پلی بازی تماما بصری و روان است و نمی توان بازی را در مقیاس یک زندگی سنجید اما میتوان بخشی از آن را در نظر داشت.  

FlyN-SKIDROW | 1.5 GB 

رسول رادی بازدید : 633 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Sine Mora برای PC

 

Sine Mora دانلود بازی Sine Mora برای PC

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید. 

Sine Mora-SKIDROW | 850 MB 

رسول رادی بازدید : 326 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

 

 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars v1.0.0

123 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars v1.0.0

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

رسول رادی بازدید : 588 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA Manager 13 برای PC

FIFA Manager cover دانلود بازی FIFA Manager 13 برای PC

بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1497
  • کل نظرات : 124
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,252
  • باردید دیروز : 1,539
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,305
  • بازدید ماه : 27,814
  • بازدید سال : 359,996
  • بازدید کلی : 12,776,383