زمان جاری : دوشنبه 05 مهر 1400 - 7:09 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 42
نویسنده پیام
ahmad_am
آفلاین

ارسال‌ها : 16
عضویت: 16 /7 /1397
تشکرها : 1
تشکر شده : 2
25 راهکار برای افزایش فروش آنلاین

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی بسیاری از کسب و کار ها، چه کوچک و چه بزرگ، است. اینکه شما یک کسب و کار کوچک خانوادگی داشته باشید و یا برای یک فروشگاه اینترنتی بزرگ مثل آمازون کار کنید، در هر صورت افزایش فروش آنلاین، ممکن است مثل بازی بولینگ در ابتدا آسان تر از آنچه که هست به نظر برسد.
خوشبختانه راه های بسیاری برای افزایش فروش آنلاین وجود دارد، که بسیاری از آن ها را می توانید فورا پیاده سازی کنید. برخی از استراتژی هایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد خاص تر و برخی دیگر کلی تر هستند. در این مقاله ما به 25 استراتژی افزایش فروش خواهیم پرداخت. اینکه شما در کسب و کار خود کالایی به فروش برسانید یا خدمتی ارائه دهید، در هر صورت می توانید از این 25 تکنیک برای افزایش فروش خود استفاده کنید.
استراتژی هایی برای افزایش فروش آنلاین
1. در متون تبلیغاتی خود صادق باشید
این مورد کاملا واضح به نظر می رسد اما هنوز هستند وبسایت هایی که در تبلیغات خود وعده هایی می دهند که توان اجرای آن ها را ندارند. داشتن صداقت در متون تبلیغاتی نه تنها برای وجه و اعتبار کاری شما الزامی است بلکه باعث جلب اعتماد مردم به برند شما می شود. بنابراین در متون تبلیغاتی خود، از صفحه اصلی سایت گرفته تا کمپین های تبلیغاتی ایمیلی، صادق، رو راست و صمیمی باشید.
شما اجازه نمی دهید که کودکتان سیگار بکشد. خوردن گوشت نیز مانند استعمال سیگار، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را افزایش می دهد.

سازمان استانداردهای تبلیغاتی انگلیس در سال 2013، این تبلیغ سازمان حمایت از حقوق حیوانات (PETA) را به خاطر ادعا های اثبات نشده از بیلبوردها حذف کرد.
این اصل همچنین در نحوه معرفی خود به عنوان یک کسب و کار نیز باید رعایت شود. آیا تا کنون با وبسایتی روبرو شده اید که مشخصا توسط یک یا دو نفر اداره می‌شود اما مطالبی که درباره معرفی شرکت نوشته شده بیشتر مناسب یک شرکت سرمایه گذاری چند ملیتی است؟ چنین رویکردی نه تنها شما را نابخرد جلوه می دهد بلکه به اعتبار برند شما هم آسیب می زند. اگر شما یک شرکت کوچک هستید، به آن افتخار کنید و صادقانه در مورد آن صحبت کنید؛ بسیاری از مصرف کنندگان دارند به سمت کسب و کار های کوچک تر کشیده می شوند، چون آن ها خدمات شخصی تری ارائه می دهند. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید.
2. با استفاده از افزونه ها، کلیک های بیشتری برای تبلیغات خود بگیرید
اگر شما به صورت آنلاین کالایی را به فروش می رسانید و تبلیغ در گوگل یکی از ابزارهای اصلی شما برای افزایش فروش است، پس شکی نیست که باید از افزونه ها استفاده کنید، این ویژگی به شما اجازه می دهد تا تبلیغ خود را بزرگتر کنید که نتیجتا فضای بیشتری برای دریافت کلیک خواهد داشت و هیچ هزینه ی اضافه ای را به شما تحمیل نمی کند!
فوق العاده است نه؟

در مثال بالا، لینک هایی که به انتهای تبلیغ اضافه شده است، برای افرادی که به دنبال خدمات تبلیغات گوگل هستند، مفید هستند و مربوط به صفحات مختلف جی ادز هستند که احتمال کلیک کاربر جستجوکننده بر روی تبلیغ را افزایش می‌دهد. این کار باعث می شود تا مشتریان بالقوه سریع تر به محصول مورد نظر خود دست یابند. (و در نتیجه به جای سایت رقیب وارد سایت شما می شوند.)
3. دیدگاه افرادی که از خدمات و یا کالای شما رضایت داشتند و به شما اعتماد دارند را به نمایش بگذارید
در فضای رسانه های اجتماعی امروز، نظرات مشتریان بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه، این بدان معنی است که مشتریان راضی شما می توانند یکی از ارزشمندترین سلاح های شما در میدان رقابت باشند.

مشتریان راضی از خدمات و کالا های شما، بسیار موثرتر از بهترین متن تبلیغاتی عمل می‌کنند. پس یادتان نرود که نظرات مشتریان راضی خود، که از کار و برند شما تعریف کرده اند، را در سایت قرار دهید. این نظرات را می‌توانید در صفحه محصولات، صفحات فرود، صفحه قیمت کالا، یا حتی صفحه اصلی قرار دهید.
به همین شکل، استفاده از نمادهای اعتماد می‌تواند راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد، چون باعث می‌شوند تصویر مطلوب تری از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد شود و می‌توانند به طرز بالقوه ای از حس تردید و دودلی مخاطب بکاهند. اگر در زمینه کسب و کار شما گواهی حرفه ای وجود دارد (حتی موارد عادی مثل گواهینامه عضویت در اتاق بازرگانی منطقه شما) حتما آن ها را اخذ کنید و در قسمتی از وبسایت خود قرار دهید که به خوبی دیده شوند. اگر شما لیستی چشمگیر از مشتریان رضایتمند دارید، مطمئن شوید که مخاطبین سایتتان از این نظرات آگاه هستند.
5. مخاطبان همانند را در فیسبوک هدف قرار دهید
یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش آنلاین این است که از اطلاعات مشتریان فعلی خود برای یافتن افرادی مانند آن ها استفاده کنید. در تبلیغات فیسبوک می‌توانید با هدف قرار دادن مخاطبان همانند به این هدف برسید.


برای آشنایی با بقیه روش ها روی راهکارهای افزایش فروش آنلاین کلیک کنید







امضای کاربر : تبلیغ در گوگل
شنبه 30 شهریور 1398 - 12:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | 25 راهکار برای افزایش فروش آنلاین | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS