زمان جاری : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 7:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 21
نویسنده پیام
hamishe
آفلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 28 /4 /1399
کرونا و گردشگری
دنیای امروز و سلامت تک تک ما گره خورده به ویروس کرونا و این سرنوشت مشترک بر بسیاری از جنبه های زندگی از جمله گردشگری و سفر که خود بر سلامت جسم و جان ما موثر است، تاثیر گذاشته است. خا نه گردشگری ویرا به عنوان نهادی که به آموزش های کاربردی و علمی در حوزه گردشگری می اندیشد و در این راستا و با توجه به محدودیت آموزش های حضوری، به تولید ویدیوی آموزشی در حوزه گردشگری می پردازد تا همه علاقه مندان به این آموزش ها دسترسی داشته باشند، همچنین در راستای اطلاع رسانی دقیق و علمی به تولید محتوا در حوزه گردشگری سلامت و چالش های پیش روی آن در دنیای کرونازده پرداخته است.
بحران کروناویروس تأثیرات گسترده ای بر صنعت گردشگری سلامت دارد که بسیاری از آنها چشم انداز آینده این صنعت را تغییر می دهند. سهامداران این صنعت امروز از منظر بازاریابی و ارتباطات چه اقداماتی باید انجام دهند؟ حقیقت این است که هیچ کس با اطمینان نمی داند؛ همه اینها را باهم فهمیدیم. با این حال، یک رویکرد معمول تجارت تقریباً اشتباه است زیرا هیچ چیزی در مورد این زندگی جدید "معمول" نیست.
هیچ قانون یا دفترچه ای برای این وضعیت وجود ندارد و جواب درست دائما در حال تغییر است. نمی توان صنعت را با اندیشه گذشته یا آزمایش شده و واقعی محدود کرد. با این حال، در یک وبینار اخیر که با City Nation Place میزبانی شد، چندین اصل عملی به اشتراک گذاشته شد که به محض رسیدن به مرحله بازگشت به این بحران، می توان صنعت را در مکان بهتری قرار داد.
در شرایط جدی امروزی از ترس ویروس، محدودیت های مسافرتی، قرارهای پناهجویانه در محل و آشفتگی اقتصادی، ضربه زدن به لحن مناسب با همه ارتباطات و بازاریابی شما ضروری است. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، به تلاش های پیش پرداخت شده و از قبل برنامه ریزی شده خود (در رسانه های دیجیتال و اجتماعی و سایر کانالها) نگاهی بیندازید و تمام راه های ارتباطی خود را برای اطمینان از لحن مناسب و حساس بودن شرایط فعلی، مورد بررسی قرار دهید.
به جای اینکه فقط در آن حضور داشته باشید، با هماهنگی، همکاری و برخاستن همراه شوید. یک حرف قدیمی در صنعت مواد غذایی وجود دارد که ایمنی مواد غذایی نباید یک مزیت رقابتی باشد. اگر مصرف کنندگان فکر کنند که عرضه غذا ممکن است ناامن باشد، در صنعت هیچ کس سود نخواهد برد. بازیکنان صنعت هنوز هم برای به اشتراک گذاشتن کیف پول رقابت می کنند، اما با پیشنهاد فعال سایر بازیکنان از امنیت کمتری برخوردار نیستند. از آنجا که صنعت گردشگری در تلاش است تا جای خود را بگیرد، باید یک طرز فکر مشابه را اتخاذ کند - یک رویکرد جمعی، دوجانبه و هماهنگ را در بر بگیرد. یک موج در حال افزایش همه قایق ها را بالا می برد.
پیام رسان های مناسب را انتخاب کنید. معتبرترین منابع را برای گفتن داستان خود شناسایی کنید. این یک وضعیت کلاسیک است که در آن صداها به اندازه پیام ها مهم خواهند بود. صداهای مناسب بسته به بازار / منطقه متفاوت است و ممکن است در بخش های مختلف صنعت متفاوت باشد. اما آنها اهمیت خواهند داشت و احتمالاً متفاوت از قبل از آغاز این بحران هستند.
نشان بده، فقط نگو. در یک بحران، کلمات به معنای چیزی نیستند، مگر اینکه از عملکرد قابل رویت حمایت شود. به عنوان مثال، شما فقط نمی توانید بگویید "همه چیز به حالت عادی بر می گردد"؛ شما باید آن را به روشی معتبر نشان دهید. همچنین، به یاد داشته باشید که تصاویر بخصوص برای صنعت مسافرتی مهم هستند. ما دیده ایم که مهمترین آنها می توانند به عنوان مقصد برای پاسخ دادن به بحران مهم باشند.
نبض رسانه سفر را کنترل کنید. هنوز هم فرصت های زیادی برای حفظ سهم صدا وجود دارد که از راه های صحیح قابل مشاهده است و از طریق روابط رسانه ای ایجاد ارزش تجاری را در اختیار شما می گذارد. روابط محکم را با روزنامه نگاران حفظ کنید و بدانید که در حال حاضر چه چیزی را پوشش می دهند زیرا تعداد زیادی از آنها در جریان این بحران ضربات را جابجا کرده اند. تیم مسافرتی ما فقط بیش از 100 روزنامه نگار مسافرتی ایالات متحده را مورد بررسی قرار دادند که تأیید کردند تا زمانی که مطالب به وضعیت موجود حساس باشند، در فضای رسانه ای به دست آمده، اشتهای آن وجود دارد. همچنین بخاطر داشته باشید که این روزنامه نگاران می خواهند بخشی از پیشرفت این صنعت باشند، بنابراین مهم است که با قصه گویی قانع کننده آماده و با منافع تحولات پوشش بازیکنان کلیدی همگام باشید.
همه اینها به این بستگی دارد که شما چه کسی هستید و زمینه پیرامون تجارت شما (هتل، مسافرت، هواپیما، هواپیمایی و غیره) چیست. مثلا:
برای مقصدی با محدودیت های قرنطینگی، در حالی که احتمالاً تلاشهای بازاریابی پولی را که باعث مسافرت فوری می شود، به تعویق می اندازد، ممکن است روشهای خلاقانه ای را برای ورود مقصد به خانه مصرف کنندگان در نظر بگیرید و شروع به برنامه ریزی برای قله های مسافرتی کنید.

شنبه 28 تیر 1399 - 13:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | کرونا و گردشگری | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS